F.A.Q
Nee. In tegenstelling tot andere partijen, bieden wij onze diensten kosteloos aan. Of je nou 3 of 40 opdrachten per jaar voor ons uitvoert.
Bovenaan de pagina kan je gemakkelijk jouw gegevens achterlaten. Koen neemt binnen 3 werkdagen contact met je op. Zodra er een klik is, zal je met Koen een afspraak inplannen bij ons op kantoor. Indien het voor beide kanten goed voelt zullen we een eerste pilotproject starten. Indien de kwaliteit voldoet aan de kwaliteitseisen die wij stellen vanuit ons familiebedrijf uit 1754, zullen we een lange samenwerking tegemoet gaan!
Indien het schilderwerk naar alle tevredenheid is afgeleverd en wij van jou het opleveringsformulier hebben ontvangen, wordt jouw factuur na 21 dagen betaald.
Nee. Wij zorgen voor alle marketing en reclame. Vervolgens onderhouden wij al het klantcontact en maken wij afspraken met de klant. Op het moment dat jij een klus van ons krijgt is het werk dus al binnen en hoef jij de klus alleen maar voor een vooraf vastgesteld bedrag uit te voeren.
Ja. Koen of Jeroen zal jouw vaste contactpersoon worden. Zij staan altijd klaar voor jouw vragen of problemen op onze klussen. Persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel, al meer dan 265 jaar.
Wij bieden de particuliere markt een onderhoudsplan aan voor 10 jaar. Daarbij komen wij om de 3 jaar terug. Zo weten wij precies wat er voor de komende jaren al in de planning staat.
Wij hebben in de winter inderdaad regelmatig een binnenklus. Uiteraard zetten we deze dan voornamelijk door aan de jongens waar wij een goede en sterke samenwerking mee hebben. Het onderhoud aan de woning is bij ons het belangrijkst.
Wij voeren voornamelijk onderhoudswerk aan particuliere woningen uit. Hier komt ook wel eens houtrot bij kijken. Wij gaan er van uit dat de schilders waar wij mee samenwerken dan ook ervaring hebben met het repareren van houtrot schades.